Reklamace zboží

Převzetí zboží od přepravce

V případě, že zboží dodané přepravní službou jeví známky poškození obalu, uveďte toto do přepravního listu, kterým disponuje řidič přepravní společnosti. Pokud je zboží poškozeno ve větší míře a je pravděpodobné, že se nejedná pouze o poškození obalu, zboží nepřebírejte.

Záruční oprava

Na veškeré zboží prodávané na internetových stránkách ElektroExpert.cz je poskytována záruka o délce 24 měsíců vyjma spotřebního zboží jako jsou baterie, sáčky do vysavačů apod., kde je záruční lhůta 6 měsíců.

Pokud se během doby užívání vyskytne na zboží závada je možno reklamaci zahájit několika způsoby:

  • Nejrychlejší variantou je uplatnit záruční opravu v nejbližším autorizovaném servisu dané značky. Kontakt na autorizovaný servis je vždy uveden buď na záručním listu nebo v manuálu od přístroje. Pokud se jedná o velký spotřebič jako je např. lednice, pračka apod., bude záruční oprava provedena v místě vašeho bydliště autorizovaným technikem.
    Je-li zboží menších rozměrů musí být doručeno do autorizovaného servisu. V případě, že se jedná o zboží, které nelze jednoduchým způsobem přepravit, lze po dohodě přepravu takovéhoto výrobku zprostředkovat.
  • Pokud nechcete zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisním středisku, můžete využít reklamaci zboží přes prodejce. V tomto případě prosím zašlete email na adresu obchod@elektroexpert.cz s popisem závady a číslem nákupního dokladu. O vše potřebné se postarají naši pracovníci reklamačního oddělení.
Odeslat článek známému   Vytisknout